söndag 20 mars 2011

Hit me baby one more time.

Var lite stressad innan, hade tänkt skriva det inlägg jag kommer skriva nu DÅ, om ni förstår.. Haha skitsamma! Det blev ingen handling för min del, jag behövdes här hemma tydligen. Pappsen har ont i ryggen så jag har fått gjort skiten idag.. Inte för att det gör mig något, allt för pappa ju! :) Så idag har jag packat bilen och så, och nyss så tog jag ur innerpjäxorna ur pjäxorna för torkning. Vilken tur att pappa har mig, må jag säga. Okej, resan då!
Vi var inte borta så länge, men länge nog för att känna att det är ok att lämna fjällen, man är nöjd med skidåkningen för i år liksom. Men vi hade väldigt trevligt. Det var bra väder de två första dagarna men den tredje dagen var det verkligen piss. Men vi fick i alla fall åka skidor, dricka varm choklad och äta goda luncher i backen. Vi åt också på restaurang en dag, Liten Krog, och hjälp vad gott det var! Ja, ja jag hade det finfint i Åre. Hur har ni haft det i helgen? :)

Har inte hunnit ladda in bilderna, men ni kan ju säga vad ni tycker om headern? Kommer förmodligen inte blogga så jättemycket förrän typ onsdag, för jag måste plugga till ännu ett fucking fysikprov.

Jag kan ju också säga att jag hittade min iPod i bilen!! Jag blev helt sjukt glad! Den har varit borta i flera månader, och innan det var den borta ännu en gång i över ett år! Så nu ska jag verkligen verkligen hålla koll på den.

2 kommentarer:

  1. Du är ju för söt min långe vän. <3
    älskar designen. Såå sööt. Blir perfekt tills du och jag får tillfälle att ta lite mysiga vår bilder. Puss snuttis. <3

    SvaraRadera

Kommentera här!