måndag 25 april 2011

Åh vilken härlig dag! Lalalala-lalalala-lalaaaaa.

Det har varit så underbart väder i flera flera dagar nu! Och det är så härligt!

Idag var vi inne i stora staden och gick till Kungsträdgården, jag dör vad vackert det var där med alla miljoner rosa körsbärsblommor. Tog faktiskt kort, lägger upp de någon gång i livet. Sen tog vi en prommis mot Gamla Stan där vi åt god lunch! Efter det blev det ännu en prommis till Gallerian där mamma och jag kollade i lite affärer i typ en halvtimme för sen skulle stresskulan pappa Lidman hem.

Då kom jag och mamma på att vi skulle åka hem, och jag skulle packa ihop mina fotbollsgrejer och vi skulle åka till täby! And so we did.

Två tunna stickade tröjor, ett par jeansshorts, en lite transparent t-shirt med tryck, ett USA-linne och en blommig kort byxdress inhandlades. Jag tänkte också köpa grymt snygga ringar jag hittade, men icke. Jag kom på att jag har massvis med ringar och är beroende av fler. Men jo, jag ska ha fler! :D :D :D

1 kommentar:

  1. Re: Jag har några tusen som jag har insatta på ett konto. Det är både mina egna spar pengar och månadspeng presentpengar och allt möjligt. :) Därifrån togs pengarna. ;)

    SvaraRadera

Kommentera här!