lördag 30 april 2011

All I wanna say is that they don't really care about us.

Förlust i seriepremiären. Bajs på det alltså. Men det är bara att go with the flow liksom.

Jag och mamma åt en väldigt sen lunch för ett tag sen och det var så gott! Sallad, avokado, körsbärstomater, basilika och massa mumsigt tillsammans med världens godaste vitlökssås!

Idag köpte jag lite godis, såhär på valborg - ack så gott. Just nu kollar jag på bloopers från Kenza&Tyra show, det är faktiskt roligt! Juste, idag kommer jag förmodligen visa ALLA mina senaste shoppinginköp, vilket är ganska många plagg! :D

En liten sittande valborgs outfit. Blommig jättesöt tunika (ny!) och beiga leggings från PIECES. Annars är jag osminkat och mitt hår håller på och torkar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!