tisdag 26 april 2011

Like I've never done it before.

Hela eftermiddagen har jag spenderat framför fysikboken och word. (Jag älskar inlämningsuppgifter om tryck!) Ja, förutom när jag sov utomhus i väntan på att mamma skulle komma förbi med husnycklar.
Men jag ska inte klaga på att jag blev utelåst, det var ju faktiskt jag som inte la ner nycklar i väskan. Och det var väl inte heller sådär jättejobbigt att sova någon timme i ute-soffan med solens strålar värmande på hela kroppen.
Juste, jag har skypat med mina Kenya-systrar. Yepp that's right, jag har två av dem numera. Men snart har jag en Sverige-syster och en Kenya-syster. Och sen har jag två Sverige-systrar och sen så har jag förmodligen en USA-syster och en gammal Kenya-syster som blir en Sverige-syster. Tänk vad många systrar man kan ha på bara två systrar.. aj lavv ju, mah sisteeeers :):)

Visst var bilderna från Kungsträdgården fina? Det är så otroligt vackert där nu när det blommar! Passa på att åka dit för att de är nog färdigblommade om en vecka eller så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!