fredag 29 april 2011

When you get the blues.

Imorgon är det match! Halv elva är det samling och jag är riktigt taggad! Halv elva är det samling och då ska jag ha ätit massor med energi!!

Idag åkte jag och Matilda till täby. Där inhandlades en vit tröja med spets längs sidorna, blommig tunika och ett korallfärgat linne samt nya benskydd (thank the lord!) och massa benskyddstejp. Vi hade så trevligt så :)
Och herregud vad skönt det är att fysiken är klar nu! Men jag har fortfarande spanskaprov, matteprov och fysikprov kvar, och det är bara de prov jag vet, vi kommer säkert ha fler prov. (Hope not!)

Åh nej, nu åt jag min sista Toblerone-bit.. Men det var gott!
http://idontliketoread.files.wordpress.com/2009/05/toblerone-chocolate-522042_800_418.jpg
Mummmmmmmmmmmmmms.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!