onsdag 4 maj 2011

J' <-- så där började alltid mina rubriker när jag bloggade med Matilda.

.. för er som undrade liksom.. (men egentligen var det brist på rubriker. jag vill ju ha fina meningar till rubriker, men har ingen fantasi idag. eller vad säger jag? det här är den finaste rubriken jag nånsin skrivit!)

Jag har haft på mig mitt halsband idag som är inrett av Louisafisa. (litet suddgummi i remember?). Jag gjorde till och med ett hjärta på bilden för att visa min kärlek till Louisa. Förutom på mattelektionerna, men annars ska du har kärlek min vän :):) Tihihi.

Rätt skön dag idag. Och grymt kul gjumpalektion! Fotboll över hela planen! Inte för att den är stor, men vi delar tid med sjuorna så vi har alltid (eller ja, nästan alltid då) bara halva hallen - men idag sprang de spåret. Vilket vi ska göra imorgon. Mmmmmm.. I'm lovin' it!
Ikväll blir det spanska-plugg. Egentligen förstår jag inte riktigt HUR jag ska plugga, men men men men..

Idag blir det uteträning, som börjar om en timme. Jag åker också kommunalt dit, faktiskt ganska ovanligt. Jag har väldigt snälla föräldrar som kan skjutsa, men inte idag! Fast jag har inte heller frågat de, men deet behövs inte. Svårt att åka buss fem minuter och tåg fem minuter och gå två minuter uppför en backe och nerförsbacke. Nämen nu ringde mamma och sa att hon kunde skjutsa mig! Såååå treeeeeeeeevligt

1 kommentar:

Kommentera här!