onsdag 25 maj 2011

Lost and insecure.

Hej, sorry för att jag inte uppdaterat på några dagar (plugg kallas det) men jag hoppas ni älskar mig ändå osv.

OKEJ. I måndags hade jag hemkunskapsprov, ja, det gick väl lite si och så, men godkänt har jag nog! I tisdags hade jag muntlig SO-redovisning i grupp för sexorna och det gick brabra, och sist men inte minst så hade jag fysikprov idag - och det gick VG-bra skulle jag nog säga!
Ni baaah: /care

Imorse hade vi gympa på IP och vi skulle springa. Kuuuuul. Men jag och Amanda sprang :) Duktiga vi är alltså!

Denna eftermiddag har jag och några andra tjejisar varit på informationsträff angående niornas bal på fredag, jag ska ju servera! Kommer bli kulkul :) Imorgon är det info igen och vi ska även ställa dit bord+stolar, öva på att bära tallrikar osv.
Mitt enda problem är att mina svarta jeans (klädkod: vitt upptill, svart nertill) sitter sviiiiiiintajt. Och gylfen går upp konstant, och ena flärpen (som man trär skärpet igenom) är trasigt. Så det blir fortfort till täby imorgon och köpa ett par nya bra! Sen klockan halv fem ska jag vara på NOVA och förbereda inför balen.
Men nu ska jag faktiskt kolla på OC. Kanske äta en frukt eller något. Förstår inte på mig.. Jag är inte hungrig på kvällarna nu för tiden?

skulle inte vara fel att ha hennes röst alltså. och utseénde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!