lördag 14 maj 2011

Now were together and she's walking next to me singing ooo-aadidididomdidido.

Matchen vanns med hela 19-1, och jag gjorde mål! Det var en riktigt rolig match! Jag fick en sträckning i låret på köpet, men jaja.. Har smetat på tigerbalsam nu, så det luktar mentol i hela huset, heheh..

När jag kom hem så stod pappa vid grillen och mormor var här! Andra gången jag ser henne idag faktiskt. Vi har i alla fall ätit god mat nu och jag ska nog kolla på OC snart, har ju fått låna andra säsongen, så nu är nörderiet igång igen!
Som jag sa, så har jag varit med min mormor en gång redan idag. Jag tog bussen till ICA, köpte med mig blommor och choklad och vandrade vidare till mormor, och oj så glad hon blev! Hon visste inte ens att jag skulle komma, och när jag kommer med blommor och choklad blev hon minst sagt chockad. Vi pratade lite grann och sen bar det iväg mot jag-vet-inte-vad-det-heter-blomsteraffären och köpte pelargoner. Visst är jag ett snällt barnbarn? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!