lördag 7 maj 2011

So hard to give you up.


Man ba: HEEEEEEEEEEEEJ BLOGGGEEEEEEN! I'VE MISSED YOU THIS MUCH

Haha, men jag var faktiskt väldigt upptagen igår! Spanskaprovet gick superbra, hade inte förväntat mig något annat faktiskt (haha skryyyt!) eftersom jag tycker spanska är ganska lätt, men t.ex är jag huuuuur glad som helst om jag får VG på ett matteprov, men om jag får VG i spanska, så blir reaktionen typ: "Jaha, inte MVG...". Ni förstår säkert. JAJA, nog om skolan!

Igår var jag hela eftermiddagen med Linnea. Vi var hemma hos henne, fikade med mamma Helena och lillasyster Lisen, sen vid fem skulle vi tydligen till pingstkyrkan? Haha, ja. Det var så att där var våra kååååmpizar. (Eller Linneas, fast de är mina NU också, men innan pingstkyrkan hade jag aldrig träffat dem!). Där skulle vi baka pizzor och ha mysigt. Det var mysigt! Vi spelade pingis, sen gick några av oss upp och spelade gitarr och sjöng, bara på skoj liksom, och själklart så åt vi pizza. Efter detta kyrk-besök så gick ett gäng på tio personer hem till Gripen och kollade på skräckfilm. Jag avlider. Jag gillar verkligen inte skräckfilmer! Tur att jag hade en stor tvåmeters Jonathan bredvid mig då! Idag blir det favorit i repris, samma glada och härliga personligheter och samma godis förmodligen (haha, jag och Lina gick till ICA och köpte godis för 87 kronor!) - men dock med ett annat filmval. Hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!