torsdag 30 juni 2011

Cause every breathe I take proofs that I'm strong.

Om fyrtio minuter ungefär ska jag hämta upp min hockeytjej i centrum. Vi ska köpa med oss lite godis, jag har varit så otroligt sugen på smågodis i flera dagar nu så nu ska vi unna oss lite gott, och åka hem hit och sola och bada! Det är faktiskt väldigt skönt att ha en liten pool att svalka sig i! Och det är jättemysigt att ha musik i bakgrunden när man badar och solar, eller äter middag.. bara överhuvudtaget! Jag hann inte klart med min spellista igår, och just nu så har Anna den datan, men Maria har massa fina spellistor hennes (den här alltså) datan!
Nej nu ska jag fixa mig och fixa till mitt rum kanske, lite "hej kom och hjälp mig"-känsla. Men jag tycker allt ser så mycket bättre ut när sängen blir bäddad och persiennerna uppdragna! Att det ligger kläder lite överallt är en annan femma.. Nej, sätt igång nu Jenny, mindre snack och mer göra!


Bild från.. förra året tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!