söndag 19 juni 2011

Igår var en bra dag!

Jag och Lina åkte och hälsade på Kim på jobbet, täby MK - Kim är ju vår crosstjej! Vi var där ett tag och pratade, sen när Kim skulle stänga så åkte vi till donken i Hägernäs och åt chicken mcnuggets, mmmmmmm bästa.
Sen köpte jag mat till Amanda som Kim tog med på moppen och åkte till Vallentuna Centrum, och jag och Lina skulle åka tillbaka kommunalt. Bussen skulle inte gå förrän om 40 minuter så vi traskade till tåget, tåg ett tåg åt FEL håll.. Så vi fick vänta där några minuter och äntligen så var vi på rätt tåg. Vi bytte tåg i Roslags Näsby och kom äntligen äntligen till Vallentuna. Vi köpte klubbor och godis, sen så åkte jag, Lina och Amanda hem till mig och snackade, ringde lite folk och åkte och köpte pizza, och bara hade det allmänt mysigt!
Vid elva traskade alla hem, förutom Lina så vi tog en promenad och pratade lite till innan hon gick hem.

Just nu sitter jag och Anna och kollar på Kourtney & Kim Take New York, tror jag den heter - sjukt underhållande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!