lördag 11 juni 2011

Jag vet att det står lördagen den 11:e, men jag anser att det fortfarande är den 10:e för jag sover inte än.




mumsigt värre
Jag har haft den bästa början på sommarlovet man kan tänka sig! Efter avslutningen så åkte jag, Matilda, Maja och Louisa hem till Maja och åt lunch, badade i hennes pool och solade! Lite senare åkte vi till Sparren (en sjö i Kårsta, långt utav helvete ute på vischan). Vi gick i fyrtio minuter från tågstationen, bara längre och längre ut på landet. Men fint var det, och vilket umgänge! Åh vad jag älskar mina vänner!
Jag ser verkligen fram emot den här sommaren, kommer bli så härligt! Vi kommer ha massor med fina sommarkvällar, bad, skratt, lek, sol och grill.

Imorgon vankas ännu en student för ännu en av Linneas kusiner, och hon vill att jag ska följa med. Får väl se hur jag gör.. Jag har faktiskt lovat pappa att följa med honom till ICA imorgon och köpa mörk choklad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!