måndag 6 juni 2011

Let go.

Matchen spelades lika idag, 2-2. Vi var väl inte sådär jätte-alerta men vi lyckades ta igen med två mål i andra halvlek! Jag laddar om till match igen på söndag, denna gång mot Österåker - vinna vinna krossa krossa!

Jag älskar verkligen vädret, solen bara skiner och molnen finns inte! Dock är väl jag inte sådär jättesmart som är ute hela dagen och glömmer solskydd i fejset = tomat. Men det lägger sig väl förhoppningsvis till stadsvandringen imorgon.. Som jag btw inte vet hur jag ska klara. Mina fötter BRANN idag på matchen och nu har jag lite blåsor här och där, till och med vissa som rivits upp. Superskönt om jag får säga det själv.

Stadsvandring i Gamla Stan. Känns ganska sådär ovärt när vi dessutom redan gjort denna vandring i sexan.

Denna kväll till ära hade vi jätterolig "träning"! Vi körde vattenbrännboll med fötterna och hade grymt kul! Vattenbrännboll med fötter är som brännboll, (haha fast med fötter) där du måste doppa huvudet i en hink varje gång du blir bränd, så det står hinkar fyllda med vatten på varje station. GRYMT KUL. Men när jag sprang var jag ju genomblöt och det bara rann ner så jag såg typ ingenting!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!