torsdag 23 juni 2011

Maybe we'll live and learn, maybe we'll crash and burn.

Denna otroligt regniga dag har faktiskt varit bra ändå. Jag och mamma åkte till Täby för att lämna tillbaka den virkade västen och byta ett par trosor och det blev en liten shoppingrunda också. En bh och en grymt snygg jeansväst med pärlemoknappar som jag tror kommer bli min sommarfavorit!
Jag lovar att jag ska visa allting! Kanske till och med imorgon om ni har tur, för ikväll är det mys med familjen. Vi ska äta kallskuret med massa gott! Mortadella, salami, honungsmelon, parmaskinka, vindruvor, ost osv. Ååh jag vill äta nu nu nu! Men det är typ en timme kvar för att vi måste ju vänta på systeryster Majsanmaria!


Annars då.. Jo jag är ganska dum i huvudet. Jag söker på kallskuret, och det måste jag säga mitt herrskap - det hjälper verkligen mot den olidliga hungern!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!