fredag 3 juni 2011

Puss och kram, kram och puss.

Vilken fantasi till rubrik man har ikväll då!
Ikväll har varit en bra kväll. Råkul!
Jag och Linnea åkte och mötte upp Pontus vid ICA, jag köpte godis för 81 spänn. Sen försökte vi få tag på David, ringde typ hundrafemtioelva gånger men icke! Inget svar, så vi drog hem till Pontus och badade ett tag, sen åkte vi till rosengårdsvägen i hopp om att hitta Davids hus för att skälla ut honom för att han inte svarade. "Ett gult hus" hade Adam sagt när vi ringde och frågade om han visste vart David bodde. Ja, det var ju inte direkt lite av gula hus.. Så vi gav upp, och åkte till ett annat hus på rosengårdsvägen. Vi åkte till Jontes hus och ställde oss utanför, ringde honom och bad honom komma ut. Efter mycket om och men sa han att han var i Falun. Och vi kunde ju inte direkt åka till Falun liksom? Men jag frågade Jonte om han visste vart David bodde, så han guidade mig dit. Ja, eller "någonstans där borde det vara, nåt av de där gula husen" sa han. OCH ACK så nära jag var att hitta! Jag var utanför hus 175, fick reda på nyss av självaste David att han bodde på 165, så jag var ju grymt nära!
Men vi hade kul i alla fall, vi låg på asfalten och tog lite kort, snackade, skrattade och lekte.

En annan grymt rolig kväll, på min födelsedag!

De bilderna skulle jag kunna visa, men min mobil fakkaaaaar upp när jag ska försöka få in de i datan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!