onsdag 29 juni 2011

So it's a goodbye.

Idag har verkligen varit en skön dag! Jag cyklade mot centrum för att möta Amanda, ser en tjej som har gått uppför backen och en tjej som är nedanför backen. Tjejen nedanför backen vinkar jag till och ler, hon vinkar inte tillbaka. Sen när jag cyklar förbi tjejen som har gått uppför backen så hör jag: "HALLÅ, JENNY?" Haha då visade det sig att det var Amanda som var tjejen som jag cyklade förbi! Det var så pinsamt! Jag vinkade liksom till en random person och stor-log? Men Amanda fick sig ett gott skratt i alla fall!
Vi kom i alla fall hem till mig, doppade oss och jag sjöng och dansade (typ illustrerade orden i låten som spelades) väldigt fint för Amandapanda. Sen solade vi! Fast kanske bara en timme, för jag skulle ju träna! Men efter träningen mötte jag upp Amandapanda, Finalina och Kimpim på bussen och vi drog till Skavlöten! Amanda hade varit ansvarig för köp av mat och gottigheter. Resultat: Stenhårda frallor med räkost (i stället för baconost/skinkost som jag bad om), INGET godis (som jag specifikt bad om), vindruvor, nektariner och Fanta Exotic. Men jag ska inte klaga, det gick att äta och det smakade inte dåligt men sällskapet var bäst!
Jag och Amanda badade också, det var verkligen skönt! Inte ens kallt! Lite senare kom JJ också, the more the merrier säger man ju. Så det var treeevligt! Haha och jag tog "James Bond-kort" på honom när han gick upp ur vattnet. Herregud vad vi skrattade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!