torsdag 21 juli 2011

Back to the middle of nowhere.

Igår var en bra dag. Jag gick till Linnea och vi kramades och kramades och kramades. Hon fick sin konfirmandpresent, som hon blev jätteglad över! Ni vet den där ormen i Guldfynd by Kenza-kollektionen?
Sen åkte vi till Marholmen, någonstans vid Norrtälje, och hälsade på Amanda och hennes familj. Vi hade jättemysigt! Vi badade och gick runt ön, satt på bryggan och pratade, fikade, solade, åt god mat, ännu mer prat på bryggan, lek vid stranden (vi körde lite yoga förstår ni) och glassätande. Lyckad kväll med andra ord. Linnea skulle stanna kvar där med Amanda, så jag och resten av Linneas familj åkte hem vid halv tolv, så jag kom väl hem vid halv ett och la mig och LÄSTE två kapitel av min nya bok Elsas mode. Jag har bara läst typ fyra kapitel, men det är redan väldigt bra!
 Just nu laddar jag in lite bilder från gårdagen, som kommer upp någon gång idag
http://www.guldfynd.se/files/images/kenza/2315943.jpg

Guldfynd by Kenza-ringen Linnea fick, jag tycker den är skitsnygg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!