torsdag 28 juli 2011

Indestructable.

Gud gav mig det väder jag ville ha så jag la mig i solen och läste min brabra bok. Från halv två till tjugo över tre. Då joinade Linnea mig och vi badade och solade och pratade. Prat prat prat. Bra prat. Sen blev vi lite småsugna på mat så vi drog in lite potatiskroketter i ugnen. Haha, och drack smoothie till. Det var faktiskt väldigt gott. Potatiskroketter är ju himmelskt. Nåväl. Kvart över sju stod jag på planen för att, än idag, träna fotboll. Det gjorde vi. En rolig och svettig träning på två timmar. Det är så skönt att röra på sig! Verkligen träna och ha kul samtidigt. Jag hatar att jogga. Så jag gör sällan det, för att det är så otroligt tråkigt. Men i oktober, då ska jag skaffa gymkort. Jag ska spinna, zumba, core-a, bodypumpa och också köra egen träning på maskinerna. Med Linnea kanske! Hon funderar också på att skaffa gymmis där. Då blir det ännu roligare! Om inte, då har jag min älskade älskade röda stenålders-tegelsten-iPod. Fast egentligen hatar jag den för att den rymmer så lite musik.
min snyggish vänish i rosish tröjish

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!