söndag 31 juli 2011

Make you feel brand new.

Herregöskes vilka roliga dygn jag har haft! Anledning till ingen uppdatering kanske. Det blir en hell of a lång text om jag ska sitta och skriva den här, men den var galen och rolig! Hehe hemlisar ni vet.. Hemligheter till tusen, men sånt är bara roligt!
 Imorgon kommer elaka faster, nej hon är ganska så bäst, och hämtar mig. Då är det en hund gånger tre som är med. Vi ska ju vara hundvakt till finaste Stråla och Glimma! Labrador Stråla och Shetlands Sheepdog Glimma. För er som undrade liksom.. Hon kommer i alla fall och hämtar mig vid elva skulle jag tro, hon startar tio. Sen åker vi hem till henne och på torsdag upp till hennes land i Hudiksvall. På måndagen, alltså nästa måndag, så kommer jag hem med Glimma och är hundvakt här! Det kommer bli supermysigt!

 Just nu håller jag på med mitt nya rum. Det är typ dubbelt så stort som mitt gamla! Skönt att jag äntligen fått det nu! Jag håller på med min garderob - flyttar över kläder. Fast i en rätt så stadig snigeltakt. Mormor kom på besök så då blev det paus, sen var det lunch, sen lite snackelisnack med mamma och maria. Men nu ska jag avsluta det jag påbörjat!

Förövrigt, Anna är i San Fransisco nu och har träffat familjen och hon trivs, så himla kul! Och herre vad jag är avis på henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!