måndag 1 augusti 2011

Junk of the heart.

Om tio minutos skjutsar mamma mig till faster. Där kommer jag ha supermysigt! Åååh jag blir så glad av tanken att jag kommer få gosa med tre hundar! Hihi, den här veckan kommer bli en bra vecka. Dock inte för bloggen eftersom Anettes dator inte kan trycka på publicera knappen? Helt jätteknasigt. Det går att skriva inlägg och så, men de går inte att publicera? Haha, lite konstigt sådär.
 Igår var jag och köpte Sofi Fahrmans andra bok "Elsas Värld" som är uppföljaren till "Elsas Mode". Elsas mode var en bra bok! Mysig liksom. Rolig.

 Jag har lyssnat på The Kooks nya låtar på Youtube nu på morgonen och herregud. Jag är helt fast. Fast i typ den hårdaste cement. Så kär. Så bra. Åh herre. Måste köpa deras album. Måste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!