onsdag 31 augusti 2011

My pocket is full of dreams.

Vill fixa mitt rum snart, så jag kan få upp LP-skivor respektive foton på väggen!
Idag var det sista träningen med vår Gurra. Killen drar ju till Örnsköldsvik och pluggar = no more IK Frej tränare. Eller jo, klart han är. Fast på distans. Så just nu är jag lite nedstämd. Han skrev sin autograf på min arm i alla fall. Alltid något.
 Idag i skolan var det rätt vilt. Let's just leave it like that.
 Sitter just nu och lyssnar på musik och det är, säger som min vän Kim - nääääääääjs. Och chattar med väldigt mycket folk på facebook, så att det tar väldigt lång tid att få ihop det här inlägget. Men jag känner att jag börjar lyckas..
 Äter lite lakrits-pingviner, mumsigt. Imorgon är det sovmorgon, mycket skönt. Ska nog natta mig med ett friends-avsnitt nu.. SÄSONG 10 here I come! För miljonte gången..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!