tisdag 20 september 2011

Daydreamer.

Okej okej. Hej. Idag har varit en bra dag. Och igår med för den delen. Idag så slutade vi efter, eller egentligen före - Amandipandi, Linneafisen och jag drog till DONKEN (<333333).Vi tog mopparna dit och det tog ungefär en halvtimme från Vallentuna till Täby.. För er som undrar liksom. När vi väl kom dit blev det cheeseburgare, läsk, pommes, mcflurry ahlgrens bilar (!!!), och.. LÖKRINGAR. Och det var rätt gott må jag säga. Sedan var det hemgång på ingång och då åkte jag och Linnea hem och gjorde frågorna till hemkunskapen som ska vara inlämnad imorgon, duktigt! Lite skratt och mat på det, och vi var redo för en cykeltur! Med stopp vid Vallentuna Kyrkogårds vackra minneslund för lite snick och snack om allt mellan himmel och jord. Hon är så fin, min vän.
 Och igår var en bra dag den med! Jag och Linnea lekte med två gubbar. Nejdå, två fina grabbar vid namn David och Willy och vi gjorde.. i princip ingenting. Snackade typ. Brottades lite.. Hehe.

Men nu ska jag logga in på någon skolfoto sida och beställa hem för att se på mina vackra, underbara, helt fantastiska skolfoton.
standard

2 kommentarer:

Kommentera här!