fredag 2 september 2011

Trying to recall.

Oskar Linnros var fantastisk. Åh han var så bra! Vissa artister är inte bra live, men Oskar var verkligen det! Ah, lyrisk! Jättebra spelning! Och tack vare Kärki så fick jag komma in gratis. Fick låna hennes gröna kort, så där sparade jag 90 - kanske 180 kr. Tack ska du ha min kära vän.

På fredag om en vecka blir det förmodligen Håkan med Linnea. Mycket mysigt. Dock har jag inget planerat till helgen då jag ska åka till Anettes land med mamma. Där trivs jag. Lantligt och mysigt. Och tänk vad skönt det kommer bli i oktober när E4an inte går precis utanför huset! Vi åker nu i eftermiddag, vid tre någon gång skulle jag tro. Vet inte riktigt när jag slutar men förmodligen slutar jag väl tre. Då ska jag hem och slänga ner ett ombyte kläder och then we're off!
En liten bild på Gröna Lund, som jag tog när vi åkte båten. 
Just nu är klockan 08.07 och jag ska befinna mig i skolan 09.30. Skönt att jag har lite tid på mig, har redan ätit och ska bara välja lite kläder och sminka mig, äh vi får se..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!