torsdag 13 oktober 2011

I'll be chasing a starlight.

 Låt mig presentera grundskolans sista skolfoto! A, ja. Det blev bättre än klassfotot i alla fall. På det hann jag inte le, så jag ser ut som "bitchen i klassen" som Linis så fint uttryckte det. Haha men jag håller fullständigt med! Kan försöka få tag i den bilden så ni får se..

Sitter här och äter bär med yoghurt och kanel. Gott gott! Kände inte för att tugga idag, så det fick bli lite yoghurt helt enkelt, gott det med!
 Idag är det "gymnasievandring" i Vallentuna Gymnasium. Vi kommer få gå runt och titta på alla program samt se hur de arbetar på lektionerna.
 Idag har jag mönstrade ben! Leggings från Bikbok.

 och självklart min halsduk, den är svinmysigt och jag är grymt glad att jag köpte den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!