lördag 1 oktober 2011

Look at the stars, look how they shine for you.

Jahaja. Lördag.
 
 Idag hade jag match. Det var samling klockan tio. Jag hade tydligen ställt klockan på halv tio när tåget gick kvart i? Min hypotes är att jag var trött när jag skrev in alarmet och skrev då 09.30 när jag tänkte halv nio. Men sånt händer antar jag. Blev rätt sådär jättesuperduper stressigt. Sprang upp, sprang runt i hela huset och plockade ihop mina grejer, gjorde en macka och slängde ner fem råa prinskorvar i väskan (haha) och åt mackan på cykeln. Kom till centrum. Tåget hade gått. Underbart. Men jag ringde Linnealottafia och hon och hennes pappa kom och hämtade mig och skjutsade mig! Snälla personer det där.
 Ingen skada skedd. Jag lyckades komma i tid till samlingen, och vi åkte till Spånga och vann matchen. That's how we roll rule.

 Om en halvtimme ungefär kommer faster och hälsar på! Vi ska äta gott, prata och möjligtvis glutta på en film. Och imorgon fyller hon år! Så trevligt! OCH JAG FYLLER ÅR OM TJUGONIO DAGAR!!! Yeehaa.

Förövrigt: Jag och mamma har precis varit ute i trädgården, mamma planterade blommor och jag stickade (snart klar juuuu). Inget facebook, inget tv. Bara vi. Och natuuuuuuren hallelujah. Nej men det var väldigt mysigt, min mamma är så go hon.

2 kommentarer:

Kommentera här!