onsdag 12 oktober 2011

När vindarna viskar mitt namn.

Också var profildagarna slut. Vi lyckades typ bli klara med vår film. Imorgon på lunchrasten kanske vi ska fixa till lite. Vi har haft väldigt kul idag i alla fall! Köpt ostfrallor och Ahlgrens Bilar, tagit kort i PhotoBooth, filmat, skrikit, spelat gitarr, sjungit, kramas. Och jag hjälpte Linnea få sin moppe till en tank-station. Så jag rullade den och hon satt på. Och sen tvärtom.
 Sedan har jag inte gjort så mycket mer. Gick till skolan och hämtade ett papper om vår uppsats om kärnkraft, satte på iPoden och cyklade hemåt. Och nu har jag ätit. Och snart ska jag börja göra mig i ordning. Träning idag! Skönt! Idag blir det nog underställ på i alla fall överkroppen.

 Imorgon är det torsdag. Då ska jag göra matte (har prov på fredag), kärnkraftsuppsats, kemi och.. jag har glömt något.. Aja. Kul torsdag med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!