tisdag 1 november 2011

Ingen vill veta vart du köpt din tröja.

Idag ska jag nog ta tag i mitt löfte angående bilderna på presenterna samt kläderna som inhandlades i lördags. Jag var såhäääääääääär nära på att göra det igår, men när jag tog fram kameran blinkade den rött, alltså nada batteri. Men nu är den laddad och jag ska ta kort. Igår var jag faktiskt så ambitiös att jag tänkte gå ut och fota allting bland löven, för det var så fint väder. Men nu är det grått. Äh, jag lyser ju upp tillvaron så jag går nog ut ändå. Hihi ba skooooja hörni, men jag går nog ut i alla fall. Tänkte säga: "Så jag kan få en snygg header till bloggen." Men det går ju icke?!?! Förstår mig inte på blogger.com alltså. Herrejösses.
 Ska nog ringa Kärki om ett tag och fråga om hon vill ta en prommis, och sen gå hem och kolla på one tree hill. Då ska jag poppa popcorn till min fina Lina! Hon e go hon.
 I kväll ska jag gå på bio med min kära pappa! Vi ska se TinTin i Kista, kommer bli superduper! Och nu ska jag laga lunch åt min pappa, värst vad snäll jag är idag då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!