fredag 16 december 2011

 √ªßΩœ œπµΩ‹˙˙•

JAG HAR GJORT EN UPPTÄCKT! SER NI RUBRIKEN!? DESSA HAR JAG SKAPAT MED TANGENTBORDET? Jag höll in den här alt-knappen och tryckte på lite olika bokstäver?! Svincoolt alltså. Oerhört. Nejmen faktiskt, den HÄR:  det var ju lite finurligt av Apple-folket.

Hm. Såg att länken nedan fungerade inte. Oh well! Det var i alla fall några elever som intervjuade oss på Täby Enskildas öppna hus och frågade om vi hade hört några rykten. Både Maja och Amanda sa att de hade hört att det var god mat, haha men jag sa dock att det går rykten om att det går konstiga människor på det gymnasiet. MEN de klippte så att varken frågan eller min mening innan är med så det blir bara ".. det går väldigt konstiga människor här". Haha Jennypenny. Vilken filur jag är då!!

 Kom precis hem förövrigt. Jag och Malleballe (aka lucia-malin) har varit i Väsby! Där gick jag faktiskt in på tele2 och frågade lite om man kunde köpa ett comviq kontantkort och lägga över mitt nuvarande nummer till det nya kontantkorten, men det gick inte att göra i butik. Man måste alltså ringa till den där jävulustiska kundservicen som SUGER. Jag ringde dit i somras, de skickade nåt brev jag skulle skriva på och så skickade jag iväg det för att sedan få mitt kontantkort med mitt nummer ner i brevlådan, MEN ICKE. Har inte orkat ta upp det här på ett tag, men det är väl bara att börja om antar jag! Om jag inte vill köpa ett helt nytt kontantkort med ett nytt nummer förstås. Är lite splittrad. Det är ju så mycket lättare att bara köpa ett nytt, MEN då måste man ju säga till alla kontakter att man har bytt nummer plus att jag måste memorera ett nytt. Herrejösses. What should I dooooo?
 Aja, nu har jag handlat de sista julklapparna i alla fall, så nu ska det bara slås in - sen är det klarttttt! Jävulustiskt skönt. Något som är mindre skönt är att vi ska ha kemiprov + en labbrapport ska in dagen innan vi får jullov? Underbart säger jag. Vi gjorde liksom labben idag, och labbrapporter kräver mycket jobb, men de vill att den ska bli klar om typ.. TRE dagar?! Likaså provet. Det fick vi reda på i tisdags, då jag inte var där, så egentligen fick jag reda på det i onsdags. Detta är inte najs/soft/chill någonstans.

 tanken på julklappar är dock wonderful!!!

1 kommentar:

Kommentera här!