måndag 19 december 2011

Breakeven.

Nu har jag pluggat riktigt ordentligt och det börjar faktiskt sitta! SKÖNT. Ni förstår inte hur gött det kommer bli att få jullov. Imorgon är det sista dagen jag går i skolan för det här året!! Hejdå höstterminen för nian, I won't miss you. På tal om att sakna och sådär. På onsdag är det begravning för farfar min, och det kommer bli tungt. Men samtidigt skönt. Nu kan jag verkligen säga hejdå till honom och slippa älta det där om att vi inte sågs så mycket på sluttampen. Jag vet att han, precis som farmor, alltid kommer finnas någonstans runtom mig.

 Nu byter vi ämne lite granna tycker jag. Någonting som är mycket drygt är att jag inte kan få mina betyg dagen innan avslutningen och att de måste POSTA dem. Känns mycket onödigt. Men aja, med lite tur hinner de komma till torsdag eller fredag!
 Nu ska jag faktiskt plugga lite mer, måste få bra resultat på det här provet!
kOmiGennnn nuuUuuuU. (är så grovt råtrött på skolan. det är stört. har aldrig längtat efter jullov så mycket som jag gör nu. känner att jag förövrigt har börjat med långa parenteser i slutet av inläggen?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!