söndag 11 december 2011

Christmas time.

Den här helgen har verkligen varit en familje-helg. Eller ja, i alla fall en mamma&pappa-helg. Kalasmysigt! Igår var mamsen och jag i stora staden, inhandlade en jättefin rutig skjorta och en kanonfin svart spetsklänning (den jag letat efter) samt massa massa julklappar! Jag har inte alls många julklappar kvar att köpa, jätteskönt!
 Idag då. Idag åkte jag och far min till Plantagen och handlade granar! Det var hur mysigt som helst. Det var ett jättestort utbud av granar och vi gick runt där och tittade på dem, medan vi kände lukten av en eldbrasa i närheten. Gött skulle jag vilja säga. Efter det var det hemgång på ingång och vi satte upp utegranen! Nu väntar bara innegranen.. Men den får man inte sätta upp förrän kvällen innan julafton, men du får inte klä den före julaftons morgon! Så är det bara.
 Mamma och jag åkte och handlade också, och nu är mitt arbete för dagen klart. Granen är uppe, maten är handlad och sist men inte minst - knäcken är gjord! Vanligtvis är det ju Anzo som brukar göra allt detta julgodis, men i år får jag helt enkelt ta över den rollen! Ska äta för dig med, Annabanana

 Har inga bilder förövrigt, då jag är inne på fel inloggning för att få tag i bilderna från igår och när jag skulle ta kort på knäcken och granen så var batteriet till kameran slut. Men det kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!