tisdag 27 december 2011

It's so much more friendly with two.

 där är hon, min SNYGGA täby-babe.
 Citerar nalle puh lite granna, såhär på morgonkvisten. Om en timme tar jag min zuperznabba cykel till centrum och hoppar på tåget mot Täby! Ska bli trevligt att få umgås med min lilla kelgris igen! Just nu laddar jag in min nya musik i min iPod så jag kan digga lite på vägen till centrum. Jag ska också fixa en tränings-spellista. Liksom verkligen PEPPIG, så man tar i ännu mer än vad man gör. Jag behöver en sån spellista i dag, för att idag så ska jag ner till gymmet!! För första gången! Hoho. Ska faktiskt ner med min mamma, som är på gymmet typ VARENDA dag och är mycket vältränad (läs= Jenny orolig för att mamma ska vara bättre än henne). Nejdå, det blir roligt. Jag ska få vara med och träna med hennes PT! Herregud, det kommer verkligen vara enormt jobbigt. Efter gymmet som slutar vid åtta så ska jag ta mig till Täby IP för fotbolls-lattjo. Jag har mycket för mig idag må jag säga. SKÖNT. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!