söndag 18 december 2011

New names and numbers that I don't know, adressed to places like Abbey road.

Om ungefär 45 minuter så ska jag möta Ammy babe på busshållsplatsen, och då ska vi gemensamt släpa våra fötter hem till Adam. Där blir det filmmys! Mycket trevligt såhär en söndagskväll må jag säga. Jag har bra vänner jag.
 Jag har skrivit på min labbrapport i princip HELA dagen och börjar känna mig ganska färdig. SKÖNT! Nu är det bara lite finslipning på det och plugg till provet på tisdag, och SEN kan jag pusta ut. Då är det lov. Ska bli skönt. Att få andas. Andas och faktiskt kunna ha ett liv. Har nästan glömt bort hur det känns.
Här försöker jag smajla lite fint sådär, men deeeeeet.. gick ju inte så bra (ser ni förövrigt att jag ler snett med min mun? Undrar hur många timmar jag har spenderat framför spegeln för att träna på att INTE göra det, men det är helt omöjligt. Jag ler snett helt enkelt). Trött + kamera är väl egentligen inte världens bästa kombination, så vi kör en:
 NU KÖR VI BAAAAH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!