tisdag 27 december 2011

Oh mama mama mama.

Jaha, då har man varit på gymmet och fått feta muskler. Var nere vid styrkeavdelningen, feta musklernas place kan man ju säga. HERREGUD vad det var köttiga killar där, riktigt biffiga. Tänkte för ett tag om jag skulle sagt "Du kan ju lyfta mig istället för de där vikterna" till den snygga killen. Näääh så tänkte jag ju då inte riktigt, faktiskt. Hursomhelst, när vi ändå pratar om killar - det var ju HELT OKEJ snygghet på vissa av de där nere asså, herrejösses. Jag gjorde chins (och masssamassa andra jobbiga arm/mag/ben/rygg-övningar som heter sådär konstigt) och sen gjorde jag faktiskt de hederliga armhävningarna och fällkniven med vikter. Efter detta pass så var det fotbollslaj som gällde. Kul var det! Det var ju inte direkt en jobbig slitig fotbollsträning. Eller jo, man får ju faktiskt magmuskler av att skratta, så jag måste ha åtta-pack nu!

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/308896_297193446959009_100000050680881_1261420_674380356_n.jpg
här är jag, efter dagens träning. 

 Nu är jag i alla fall nyduschad och klockan är ungefär elva. Funderar på om jag ska titta på ett avsnitt av någonting. Matilda (det var trevligt i Täby förövrigt, men inga fynd hittades, förutom the sims och jag lämnade tillbaka lite grejer och så, ingen bra rea helt enkelt!!) tvingade mig att se på the Vampire Diaries idag. Vi hann bara se typ en halvtimme, alltså inte ens ett avsnitt, men det var ändå helt okej. Det var spännande faktiskt. Men jag är ju faktiskt inte klar med min säsong av Grey's Anatomy..  Och jag fick ju One Tree Hill säsong 1 & 2 i julklapp också! Med andra ord är jag lite kluven i mitt val av serie för kvällen.

2 kommentarer:

  1. du måååste ju se färdigt avsnittet i alla fall! Du har inte änns träffat Damon än!!! :DDDDD Men om du träffar honom kan du räkna med att börja titta på Vampire diaries ;)

    SvaraRadera
  2. men den andra är ju snyggare!!

    SvaraRadera

Kommentera här!