lördag 17 december 2011

You can run but you want come far.

DENNA KEMILABB ÄR OMÖJLIG!??! DET ÄR LÖRDAG. Jag infinner mig i en situation då jag på något konstigt sätt sitter vid facebook istället för att plugga på kemin. Aldrig hänt förut. Hoho. Jo det har det faktiskt. Inte så några gånger heller. Men nu ska jag inte dränka bloggen i mina kemi-sorger.
 I am not a kemi-flicka.
I'm this kind.

 Jaha. Idag är det lördag. Och igår var det fredag. Då satt jag och letade efter bra instrumentala låtar jag kan sjunga till. Har nämligen funderat på att sjunga en liten truddilutt och spela in, men hittar ingen bra låt! Och min gitarr-talang är inte sådär jättebra just nu. Har jättesvårt för att sjunga samtidigt som jag spelar gitarr? Jag vill kunna göra det! Ser så fint ut.. Aja, men vet ni några bra instrumentala låtar som man kan göra en cover på?


1 kommentar:

Kommentera här!