söndag 8 januari 2012

Baby, you're a firework.

I morgon får jag finbesök! En liten trevlig brutta på 17 vårar kommer hit och joinar mig för lite måndags one tree hill-häng. En brutta vid namn Malin, som är mycket mycket bra. Det var ju ett tag sedan vi sågs så nu tog jag tag i saken och ba: MALIN DIN LILLA IDIOT NU FÅR DU KOMMA HIT. Nää inte riktigt så faktiskt. Hon kommer hem till casa de Jenny i alla fall. Det kommer bli så trevligt såååååå.

HERREGUD. Jag måste tvätta mitt hår. Det är inte fettigt eller så, bara oerhört risigt. Inte fint. Verkligen verkligen inte. Jag brukar komma undan med det genom att sätta upp det i en bulle, så att det blir ett litet fågelbo liksom. Men nu, nu har det gått för långt. Så imorgon ska jag kliva upp och hoppa in i duschen! Jag orkar nog inte duscha vid halv tolv liksom..
en malin och en jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!