söndag 29 januari 2012

Du vill att jag ska sjunga, men bara om sånt som hör till sitt.

Dagen till ära spenderades tillsammas med mamma och några hundratal personer till. IKEA Barkarby med andra ord. Där inhandlades en ny lampa och en ny lampskärm till rummet mitt. Vi fick dock en massa ideér för hur vi ska få plats med all skit vi har så nu ska vi mäta lite och se om vi får plats med vissa hyllor och så vidare.
 Stadium besökte vi också och där inhandlades två löparbyxor i trekvarts-modell. Super. Nu kan jag vara snygg på gymmet. Måste bara köpa lite bättre linnen. OCH EN BÄTTRE SPORTTOP!! Har ni tips på några bra sporttoppar?
 Snart serveras god mat och efter det blir det både mörk choklad och glass. SISTA DAGEN PÅ HELGEN JÖÖÖÖÖ

 Tog två snabba bilder på mina fina lampor! Mitt rum kommer bli så snyggt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!