torsdag 5 januari 2012

Here comes the sun.

Jag blir ju borta hela kvällen i kväll men hear this. JAG HAR TIDSINSTÄLLT INLÄGG. Alltså, herregud. Känner mig som typ Kissie. Aa.. Eller kanske inte.. Jag har i alla fall fixat så att ni blir underhållna under kvällen trots att jag inte kan blogga på riktigt liksom. Haha detta kändes helt plötsligt jättetöntigt? "Shashaaaaaa har typ tidsinställt lite inlägg sådär så att ni slipper ha tråkigt ikväll!".. Typ så. Men inte alls menat så kära vänner. Är nog mest för att jag tycker det är lite coolt att man schemalägger grejer och sen publiceras de helt själva. Dagens moderna teknik alltså. Säger som mormor: Det går över mitt förstånd. Haha fast jag fattar nog det mesta egentligen. Mormor har det nog lite värre. Ni ska bara se henne när vi skypar med Anna på andra sidan jorden. "Man kan ju se henne och prata med henne som om hon är i nästa rum!!". Förövrigt är det ju coolt att Skype är svenskt! Precis som Spotify. Vi är bra vi svenskar.

kanonbra faktiskt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!