onsdag 11 januari 2012

I am not your casanova.

Nu har jag försökt fixa med tailsweep! En sida där man kan se bra statistik. Dock har jag ett problem;


"Kopiera texten i rutan nedan och klistra in den i din någon av dina spalter eller footern. Kanske där du redan har dina knappar idag? Har du ingen spalt lägg koden i din footer. Obs! Glöm ej bort att lägga in den i alla dina themes och mallar så att vi kan mäta trafik på dina undersidor också."

  Också fick jag en HTML-kod. Men alltså, vad är en footer? Vilka spalter, hur lägger jag in det på themes och mallar då? Detta är ett oerhört jobbigt problem. Aja, får se om jag lyckades någorlunda.. Ser ni att det står tailsweep längst ner i bloggen, till vänster? Det känns som om jag är på rätt spår då liksom, MEN det blir liksom såhär fortfarande: 

och jag har ju inte direkt NOLL läsare..? haha alltså åååh detta blev jobbigt. Någon som har lust att förklara?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!