måndag 30 januari 2012

If we could turn back time.

Sitter här och öser i mig proteiner. Nötter i massor. Baaaaaaaa slänger ner!!!!!!!!!!! Men gott är det. "Festival Mix" såhär på en måndag, så festligt. Jag dricker smoothie också (banan = bra efter träning). Fast jag tar också en bit mörk choklad om en stund, men så som jag har kämpat idag så är jag värd det! Och en ruta är väl till och med nyttigt..? Med detta sagt skulle jag vilja säga att jag har gymmat! Träna träna träna. 1, 2, 3 HUH!!!! Idag sprang jag 5 km (jag är helt förblindad, fick inte ens håll? tummen uppppppp) och gjorde bara liiite styrka och STRETCHADE. Mycket viktigt. Träningsvärken blir lindrigare då :-)
 Just nu, medan jag äter, så väntar jag på att maten ska bli klar. Nu ska det ätas!! Wok. Jag har börjat gilla det mer och mer. Jag ÄLSKAR det när mamma har wokat tillsammans med kyckling och sån här oister-sås och soya typ..? Vet inte riktigt vad hon har i men det är svingott. Måste lära mig det. Borde väl vara rätt enkelt?
kära nötter kära nötter. kära smoothie och kära choklad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!