fredag 13 januari 2012

It's good to be scared, it means you still have something to lose.


 Idag är jag glad trots att det är fredagen den trettonde, och basic-klädd är jag också. Fjäderörhänge, armband, svart linne och min grå kofta med lappar på armbågarna. Och mina favvo-jeans såklart! Inga oturheter har hänt mig idag faktiskt. Jag har klarat mig galant. Fick fel på ett mattetal när vi jobbade i matteboken, men det är inte första gången jag får fel liksom.. Hehe. Egentligen fattar jag inte varför just fredag den 13e är så himla oturligt. Varför inte en tisdag, eller en söndag? Ytterst konstigt det där.

3 kommentarer:

  1. du är inte snygg ge bara upp!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kommentera med ditt namn istället så ska vi se om du vågar säga det igen :)

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera

Kommentera här!