lördag 7 januari 2012

Like a river to a raindrop.

Idag är det den sjunde januari tjugohundratolv. Linneas 16e födelsedag med andra ord. Jag ska ringa henne om en kvart och skrika i telefonen! GRATTISSSSSSS LINNNEA!!!!!!!!!!!!! Och sjunga ska jag göra också. Vi får se vart dagen tar mig. Jag vet i alla fall att vid någon tidpunkt så drar jag mig mot födelsedagsbarnet.

 Just nu sitter jag och chattar med lite folk på facebook, bland annat MAJA som är i THAILAND. Fyfan vad nice och vara i Thailand. Fira nyår och allt där, och skicka upp sånna där ljuslyktor. Är rätt avis kan jag ju säga. Förutom Majsan så chattar jag med my little friend the Heffaklump. Vi har inte setts på år och dag, så imorgon blir det till att träffas förmodligen!
 Men nu ska jag göra mig i ordning och sticka till Linneafisen. Juste, måste ju slå in paketet först!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!