torsdag 26 januari 2012

Need you like a heart needs a beat.

Nyss hemkommen från mataffären med mi madre. Jag har varit på gymmet också! Och idag ägde första duschingen rum! Fast nu blev ju detta konstigt. Jag menar ju självklart första duschningen på gymmet, inte första duschningen of all times. Nej så ohygienisk är jag faktiskt inte. Hursomhelst. På affären fick en liten liten chokladbit följa med hem. Jag förstår inte detta, de senaste dagarna har jag varit ENORMT sugen på choklad? Alltså verkligen sugen. Och jag brukar inte bli sådär överdrivet sugen på godis tycker jag.. Plus att jag faktiskt försöker att inte äta godis och andra onyttigheter på vardagarna, jag ska ju leva sunt (enligt ett visst nyårslöfte). Men ganska bra går det ändå, ibland får man väl falla för trycket tycker jag.

 Nu ska jag sätta mig och läsa lite biologi, och svara på lite frågor i boken. Den här helgen ska jag jobba mycket med biologi. Läxor som är till MÅNDAGAR måste vara det värsta som finns. Over and out.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!