tisdag 31 januari 2012

Love you like I should.

Nu sitter jag här igen. I kylan. Fast det var kallare igår måste jag säga. Men det är fortfarande inte direkt varmt. Vilken tur då, att te kan värma upp lill-kroppen min.

 Idag så ska AmmypammyAmanda följa med mig hem för att vi måste jobba på ett skolarbete som ska in imorgon. Det där med att köpa egen lägenhet och så vidare. Ska se hur Linnea mår och kolla om hon orkar pallra sig hit hon med, för hon är ju också med i gruppen förstår ni :-)

 Idag ska jag också iväg till Åvas öppet hus, och sen efter det gå till gymmet som är direkt bredvid och spinna lite med mitt kära fotbollslag. Åva dårå. Ja, alltså jag har ju redan skrivit in 1a och 2a handsvalet på gymnasieväljarsidan. MEN jag har ingen aning om vad jag vill välja som 3e handsval. Ekonomi på Åva? NATUR musik? Detta med natur slog mig igår. Jag vet att det är enormt svårt, men tänk vilken utbildning man kan få efteråt! Dock vill ju jag skriva och kanske starta en egen tidning (= eget företag) och då är det ju bra om man kan den här ekonomidelen. Så jag är lite splittrad. Men jag ska titta lite på  vad de har att erbjuda och om jag hittar någonting som faller mig i smaken. Jag vet att jag tyckte deras ekonomi-linje verkade rätt bra, men jag gillar fortfarande Tibble bättre. På torsdag ska jag till Täby Enskilda och kolla in deras program och se om jag hittar någonting. För jag måste ju ha mer än bara ett 1a och 2a handsval? Ja det tycker jag nog.

 Sitter förövrigt och tar mig i pannan hela tiden. Jag har en sån där plupp till finne som gör jätteont. Sånna där är inte sköna. Precis här uppe vid hårfästet. Jenny doesn't like it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!