fredag 6 januari 2012

Once upon a time.

Ja när jag väl är igång kan jag ju skriva om min dag med Ammypammy. Vi åkte till Täby Centrum vid ett och shoppade loss ordentligt. Mycket trevligt. På bikbok sprang vi på herr Johansson. Haha BIKBOK av alla ställen.. Nä men det var faktiskt så att han hade sett oss och följt efter oss för att hälsa. Jonius hämtade sin kompis Fredrik och det slutade med att vi agerade smakråd åt dem. Fast först blev det ju en donkendejt. Standard. Men sen så. Alla möjliga butiker med snygg herr t-shirts besöktes och jag fick Fredrik att köpa jeansskjorta!!! Det är ju så snyggt med jeansskjortor alltså. Några timmar senare var det dags att säga hejdå till Fredrik och dags för hemfärd så vid sex drog vi oss mot tågstationen, just för att Ammy måste ju ta ett Lindholmen eller Kårsta-tåg så att hon kommer hem! Ammypammy hade ju då kollat fel, så hennes tåg hade gått 18.04 och inte 18.14. En timme var vi tvungna att vänta, så jag, Jonius och Ammy gick till Tibblevallen och satte oss vid kiosk-serveringen och tittade ut över poolen och hade musikquiz med min iPod. Det var så kul så! Men vi kom hem tillslut i alla fall. Tur det.


fick mig en liten chock när jag satt och lyssnade på coldplays nya album och hörde rihanna helt plötsligt! svingött tycker jag. två av mina favvisar i ett liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!