fredag 27 januari 2012

One of those days.

Idag har jag varit fröken duktig tillsammans med min Ammy. Vår syslöjd blev inställd så vi gick till biblioteket och pluggade lite biologi! Och lyssnade på några brudar, som satt på andra sidan bokhyllan, när de tävlade i vem som kunde prutta mest????? Det började med att vi blev lite småirriterade för att de inte var tysta, men vi blev snabbt skrattglada igen när de började prutta och säga: "Men lyssna på den här då!!!" *prutt prutt*. Hahah herrejösses alltså.
 Vi var på ICA också och jag köpte faktiskt en påse RIESEN. Men nu är det helg så det är ok!

En annan sak som är värt att nämna är att idag blir det pilgrimsmusslor till förrätt. Alltså det är så oerhört gott. Bäst. Men nu ska jag faktiskt spela lite the sims, (nu när jag är klar med biologin liksom hohohoho).
 Och när vi ändå är inne på det här med biologi. Tittade på datumen för nationella proven.. Svenska är jättesnart och biologi-proven är också väldigt snart! Jezes cheezes. Nu blir jag nervös.

också en bild som inte har någonting med inlägget att göra. är det inte lite coolt att det finns ett gymnasium som heter Lidmanska? Hihi det tycker jag! Med detta sagt kan jag ju också säga att idag la jag in mitt första och andrahandsval på sidan där man söker gymnasium. Dock inte Lidmanska. Tibble faktiskt. Det börjar hända grejer nu minsann!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!