måndag 9 januari 2012

Somliga går med trasiga skor, säg vad beror det på?

Nu har Malin åkt hem. Idag var det bara one tree hill som gällde. Skönt. Att bara slappa och ta det lugnt. Dricka te och äta lussebullar. Om fyrtiofem minuter ska jag befinna mig på fiket och prata av mig med Lina den fina, sen bär det av mot gymmet! Och vid kanske halv nio, då är det dags att dra sig hemåt - vilket förmodligen blir en ruskigt kall cykeltur. Härliga minusgrader. Nej verkligen inte. Vanligtvis brukar jag vilja ha det kallt på vintern, men om det inte är snö - då kan det lika gärna få vara. Då kan det få bli vår. Nu nu nu. Jag vill inte ha något mellanting. Snö eller vår. Take your pick liksom.
 Meeeeen nu får inte detta inlägg bli ett klagomåls-inlägg, detta ska bli ett glatt inlägg! Jag har haft en supermysig dag med Malin och jag ska snart göra den ÄNNU bättre. Lite kaffe och snackelisnack med en kär fin vän är inte helt fel såhär på en måndag. Det är skönt. Sista dagen på lovet, äh, det ska bli skönt att komma in i vardagslivet igen, trots att det betyder nationella prov och läxor och äckligt plugg, men hörni - jag säger som fröken Anita, nt är livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!