söndag 29 januari 2012

Waiting for the world to change.

Nu när vi faktiskt har snö här i Sverige så fick det bli så att det blev en lite vintrigare header. Tagen idag faktiskt! Just nu är jag väldigt trött så jag ska titta klart på mitt gossip girl avsnitt och sen ska jag gå och lägga mig!

Jag tycker helgen är en dag för kort. Precis som mamma alltid säger. Tänk vad konstigt, att mammor alltid har rätt. Hursomhelst, det skulle vara väldigt soft med lite ledighet, är redan skoltrött. Och jag börjar frukta inför nationella och en massa inlämningsuppgifter och andra goa skolarbeten och prov. Inte min grej kan jag ju säga.
 I morgon ska jag ta mig till gymmet. Har inte tränat på hela helgen så jag börjar få lite abstinens. Mycket konstigt det där. Men bra! Därför ska jag hoppa in i duschen en snabbis innan jag fortsätter på mitt lilla avsnitt. Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!