onsdag 1 februari 2012

Beating like a disco drum.

Blev lite senare inlägg än lovat. Men skype med storasyster går faktiskt före. Och MAT går före. Måste ju få lite energi i lill-kroppen min liksom.
 Men nu har den kroppen både fått mackor och choklad och apelsinjuice så nu mår den bra igen. Lite stel i kroppen, och framförallt på ett speciellt ställe efter spinningen igår!!!!!! Fakkin' sadel. Aja, det känns att man har tränat i alla fall. Och idag sprang vi i spåret igen (klassikern liksom). 2.5 km och jag måste säga att det börjar bli väldigt lätt att springa den sträckan! Har fått lite bättre kondis med andra ord alltså. Men coach Tedde nämnde att vi skulle springa EN MIL när det är ungefär tre veckor kvar till vårt träningsläger. Alltså springa en mil före varje träning. SÅ bra kondition har jag ju inte direkt? Men jag tror jag lyckades övertala honom att det räckte med fem kilometer, så vi får väl se hur det blir. Fasar något enormt inför detta. 1 mil. 10 km. 10 000 m. Jenny säger hejdå till världen nu, och hoppas på en bättre morgondag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!