söndag 5 februari 2012

But then again no.

Jaha. Söndag igen då. Och cupen gick inge vidare. Det var ju inte så bra. Men jävlar vad kul vi hade! Och det är ju det som är viktigast, faktiskt. Trots min äckel-hosta så körde jag på, och inte blev jag friskare för det. Sitter här och lindrar min onda hals med te och hostar gult slem. Näsan rinner. Bläääääääää. Jag som aldrig är sjuk! Jag blir liksom inte sjuk. Äh, men det kan även hända den bästa. Hihohoihio. På tisdag är det nationellt prov och jag vill verkligen inte sitta och skriva det med hosta i bröstet, en ond hals och en näsa som rinner stup i kvarten. Men måste man så måste man antar jag. Jag tänker inte missa provet i alla fall.
 Idag ska jag plugga lite. Börja skriva på min uppsats om förintelsen och kolla igenom labben om bananflugorna. Tänkte göra det igår men icke sa nicke. Jag orkade verkligen inte. Var så himla trött. Bara satt och tittade på friends. När det kommer till plugg så måste jag erkänna att jag har faktiskt ganska dålig självdiciplin. Vi får se hur det går helt enkelt. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!