söndag 12 februari 2012

Get out of my head.


sitter här och gosar med en teddy-filt.

Det blev inte mycket till plugg idag. Istället drog jag till gymmet och efter det gjorde jag i ordning lite lunch till mig och satte mig framför one tree hill säsong 9. Nu har jag dock sett klart alla avsnitt som har kommit ut och kan inte titta något mer! DETTA är anledningen till att jag helst väntar tills hela säsongen ligger ute, men kan man inte så kan man inte.
 Snart kommer Romrom hit! = Mormor. Vi ska avnjuta en god avskedsmiddag tillsammans för att idag åker Maria hem till Kalmar igen! Trevligt att ha henne här. Men alla bra grejer får sitt slut liksom. Nåväl, nog om det - nu ska jag städa mitt rum (det får ju inte vara fult i rummet när laser-städar-mormor kommer på besök).

 I morgon ska jag i alla fall plugga. Och förmodligen gymma. Men mest plugga. Aja, har ju i alla fall haft ett någorlunda liv denna helg - men det tar slut imorgon. Sova, äta, träna, plugga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!